Tok Tutan Besinler

uzman diyetisyen duygu öztürk, Diyetisyen ankara, ankara diyetisyen, sağlıklı beslenme, zayıflamak istiyorum, sağlıklı zayıflama, selülit tedavisi, diyetisyen, ankara, diyet, diyet listesi, zayıflama, york testi, kilo alma, gıda intolerans testi, diyabette beslenme, çocuk beslenmesi, ankarada diyetisyen, ankara en iyi diyetisyen, gebelik dönemi beslenme, hastalıklarda beslenme, inbody testi, serbest radikal ölçümü, vücut analizi, zayıflama yolları, kolay zayıflama yöntemleri, diyet klinik, diyet merkezi, ankara zayıflama merkezi, ankara diyet merkezi, sporcu beslenmesi, dietmap, form ve bakım, form, obezite, bölgesel incelme, Radyo Frekans ile Bölgesel İncelme, Profesyonel Cilt Bakımı, G5 ile Selülit ve Vücut Şekillendirme, Elektroterapi ve Lenf Drenaj, Elektroterapi, Lenf Drenaj, D Vitamini

Diyet yapan herkesin isteğidir yemek ama aç kalmamak. Çünkü sürekli kazınan bir mideyle baş etmek zordur. İşte size bazı tok tutan besinlere örnekler. Bunları diyetinizde bulundurduğunuz zaman kendinizi hem daha tok hem de daha zinde hissedeceksiniz.

YUMURTA: En başarılı tok tutan besinlerin başında gelir diyebilirim. İçeriğindeki protein yapısı ise eşsiz. Yumurta ile yapılan araştırmalarda tokluk süresini uzattığına dair bilimsel veriler bulunmaktadır. Haşlayarak yada omlet olarak tüketeceğiniz yumurta sabah kahvaltınızın ve diyetinizin en büyük destekçisi olabilir.

YOĞURT: Yoğurt da tok tutan besinler listesinde iyi bir yere sahip diyebilirim. İçeriğindeki proteinler tok kalmayı kolaylaştırıyor. Ayrıca iyi bir de kalsiyum kaynağı. Yapılan araştırmalar kalsiyum ve zayıflama arasında anlamlı bir ilişki olduğunu söylemekte. Kalsiyumdan yetersiz beslenenlerin daha zor kilo verdiği bildirilmektedir.

BADEM: Çiğ formatta tüketeceğiniz badem size bir çok minerali ihtiva ederken tok kalma sürenizide uzatacaktır. Ayrıca içeriğinde kalp sağlığına koruyan Omega 3 yağ asitleride mevcut. Beslenme ve diyet alanında yapılan araştırmalar badem tüketiminin kilo vermeye katkıda bulunduğunu da kanıtlamış durumda.

SİRKE: Salatalarınıza yada çorbalarınıza ekleyeceğiniz bir miktar sirke kendinizi uzun süre tok hissetmenize yardımcı olacaktır. Sirkenin içeriğinde bulunan asetik asidin sindirim hızını yavaşlattığı ortaya konmuştur. Bu durum beslendikten sonra kan şekerinin daha dengeli yükselmesini ve daha uzun süre tokluk hissedilmesini sağlamaktadır.

ELMA: Ve tabi ki elma. Diyet denince ilk akla gelen meyve. İçeriğindeki lif ve su ile tok tutan besinler arasına girmeyi başarmaktadır. Kalorisinin ve glisemik indeksinin düşük olması da cabası. Ara öğünlerde tüketeceğiniz bir orta boy elma midenizden gelen sesleri bastırmaya yardım edecektir.

YULAF: Yulaf tok kalmayı sağlayan, bağırsakları çalıştıran, kan şekeri dengesi sağlayan şahane bir besindir diyebilirim. İçerdiği suda çözünür liflerle sindirimi yavaşlatır, tok kalma süresini uzatır. Çorbalarınızla, yoğurdunuzla, salatalarınızla ve sütle beraber tüketebilirsiniz. Hatta yulaf ve meyve püreleri ile kendinize sağlıklı atıştırmalıklar yaratabilirsiniz.