Sporcu Beslenmesi – 6: Sporcu Beslenmesi ve Tuz Tüketimi

uzman diyetisyen duygu öztürk, Diyetisyen ankara, ankara diyetisyen, sağlıklı beslenme, zayıflamak istiyorum, sağlıklı zayıflama, selülit tedavisi, diyetisyen, ankara, diyet, diyet listesi, zayıflama, york testi, kilo alma, gıda intolerans testi, diyabette beslenme, çocuk beslenmesi, ankarada diyetisyen, ankara en iyi diyetisyen, gebelik dönemi beslenme, hastalıklarda beslenme, inbody testi, serbest radikal ölçümü, vücut analizi, zayıflama yolları, kolay zayıflama yöntemleri, diyet klinik, diyet merkezi, ankara zayıflama merkezi, ankara diyet merkezi, sporcu beslenmesi, dietmap, form ve bakım, form, obezite, bölgesel incelme, Radyo Frekans ile Bölgesel İncelme, Profesyonel Cilt Bakımı, G5 ile Selülit ve Vücut Şekillendirme, Elektroterapi ve Lenf Drenaj, Elektroterapi, Lenf Drenaj, D Vitamini

Sporcu Beslenmesi ile ilgili yazı dizisinin 6. Ankarada Diyetisyen hizmeti veren Uzman Diyetisyen Duygu Öztürk Güneri, Sporcu Beslenmesi ve Tuz Tüketimi hakkında önemli bilgiler veren yeni bir makale paylaştı.

 

 

 

 

 

  • Sporcu tuz tüketimi konusunda dikkatli olmalıdır. Çünkü fazla tuz tüketimi böbrek yükünü artıracağı gibi dokulardan su kaybına neden olur, vücutta şişlikler yapar. Yemeklere ekstra tuz eklenmemelidir ve gizli tuz oranı yüksek yiyeceklerden (turşular, salamuralar, salam, sosis, sucuk gibi şarküteri ürünleri) uzak durulmalıdır.
  • Ancak aşırı tuzsuz beslenmekten de sakınılmalıdır. Tamamen tuzsuz kalmak da sporcunun performansını düşürecektir.