Neden Kilo Alıyoruz?

uzman diyetisyen duygu öztürk, Diyetisyen ankara, ankara diyetisyen, sağlıklı beslenme, zayıflamak istiyorum, sağlıklı zayıflama, selülit tedavisi, diyetisyen, ankara, diyet, diyet listesi, zayıflama, york testi, kilo alma, gıda intolerans testi, diyabette beslenme, çocuk beslenmesi, ankarada diyetisyen, ankara en iyi diyetisyen, gebelik dönemi beslenme, hastalıklarda beslenme, inbody testi, serbest radikal ölçümü, vücut analizi, zayıflama yolları, kolay zayıflama yöntemleri, diyet klinik, diyet merkezi, ankara zayıflama merkezi, ankara diyet merkezi, sporcu beslenmesi, dietmap, form ve bakım, form, obezite, bölgesel incelme, Radyo Frekans ile Bölgesel İncelme, Profesyonel Cilt Bakımı, G5 ile Selülit ve Vücut Şekillendirme, Elektroterapi ve Lenf Drenaj, Elektroterapi, Lenf Drenaj, D Vitamini

Günümüz insanının en büyük sorunlarının başında artık hızlı kilo artışı ve buna bağlı hastalıklar geliyor. Normal kiloda olabilmek için yakabildiğimiz kadar kalori almamız gerekir. Vücudumuzun yakabildiğinden daha fazla kalori aldığımızda, alınan fazla kaloriler yağ olarak depolanır ve kilo artışı ortaya çıkar. Kilo artışının olmasına neden olan başka durumlarda var tabi ki ama en büyük düşman kolay yaşam biçiminin benimsenmesidir. Çünkü bu yaşam şekli hareketsiz bir yaşamı ve yüksek kaloriler içeren fast food yiyecekleri de beraberinde getirmektedir. Az öncede söylediğim gibi başka nedenlerden de kilo alıyoruz örneğin tiroid bezinin yetmezliği (hipotiroid), insulin direnci, reaktif hipoglisemi denilen kan şekeri düşüklüğü, böbreküstü bezinin aşırı kortizol üretmesi , yumurtalıklardaki kistler ve hormon bozuklukları gibi. Ancak en büyük neden dediğim gibi alınan kalorinin yakılan kaloriden fazla olmasından kaynaklıdır. Yağlı kalorisi yüksek gıdalar, aşırı alkol tüketimi, glisemik indeksi yani kan şekerini yükseltme eğilimi yüksek olan gıdalar, şekerler, fast food besinler, büyük porsiyon yemekler ve daha sıralanabilecek niceleri.. işte bunlar fazladan alınan kalorilerin başında geliyor. Televizyon karşısında fazla zaman harcama, bilgisayar bağımlılığı, merdiven yerine asansör kullanma, masa başı işler nedeniyle ofiste sandalyede geçen uzun saatler.. işte bunlarda hareketsiz yaşama katkıda bulunan aktivitelerin başında geliyor. Tüm bunların aksini yaparak daha sağlıklı bir hayata kavuşmak mümkün. Kendinize uygun beslenme ve diyet programları ile, fiziksel aktiviteyi de arttırarak bedenen ve ruhen daha mutlu bir hayat sürebilirsiniz. Size kilo aldıran nedenleri keşfetmeye bakın. Ve sonra bunları teker teker çözüme ulaştırın. Neden kilo alıyorum diye sorduğunuzda, kendinizi gerçekten doğru bir gözle eleştirin. Unutmayın kendinize ettiğiniz bu itiraflar hayatınızı kurtarabilir.